reklama

Postím sa

Hlad po tebe...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

POSTÍM SA

postím sa tvojich bozkov

na ostrove momentálnej krízy

zastávka s tvojím náručím

v zajtrajškoch kdesi stojí

mám prázdne ústa

kým mi pán Boh

z tvojho srdca neodkrojí

postím sa slov

i tanca tvojich prstov po tvári

živia ma bezsenné noci a zúfalé rána

srdce - roľa úrodná bozkami neoraná

spálená slnkom čakania

pýta si vlahu nehy

ktorej nepamätá si meno

sle vie ju

konečne nepostím sa sama

každá časť môjho JA

náhle cíti absenciu teba

a tak v tichu abnormálnych rozmerov

si prosíme od teba

sedemmíľové čižmy

aby sme ťa našli

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

asi tam, alebo niekde inde

...

končí sa pôst karnevalom lásky

budem mať ružu vo vlasoch

a po celom byte budú taniere

poháre a misy

plné nás dvoch

Katarína Vavreková

Katarína Vavreková

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Tak nejak som vznikla ako kvapka vody a padám, padám, padám, aby som uhasila smäd všetkých, ktorí čakajú na dážď. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu