reklama

Naivka v nočnom meste

Naivita je luxus. Za jeden večer môžeš platiť keš a zabudnúť, alebo splácať celý život...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

ABY SOM SI ŤA

Moje vlasy fajčia cigarety

Čo si včera bozkával

Dlhé prúdy dymu

Pozvanie von

Privítať

Rozlúčiť

Zatriediť

Medzi straty a nálezy

Moje vlasy

...

fajčím vlastnú cigaru

aby som si ťa vydymila z hlavy

 KADIAĽ ÚJSŤ

Slnko dešifrovalo správu

Mokrej noci

Treslo nás o skaly života

Čiesi zreničky rozšírila cudzia vášeň

Nakoniec ako vždy

Mávam sny

O tvojom dieťati

Nezdpovedne ponorené

Cudzie telo do tohto sveta

Zväčšilo objem môjho života

Jestvuje

Tohomaličkosť

Mávam sny

A potom dlho do noci

Hľadám na nebi stropu

Aspoň malú štrbinu

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kadiaľ újsť

 NEOPUSTENÁ

Osem stien tvojho nezáujmu

Dvojnásobok bežnej nudy

S telefónom v ruke

Chodím medzi hviezdy

Rozprávať sa s Večnom

O tom aká nie je láska

Osem stien tvojho mlčania

Umieračik tečie po mesačnej brade

Sama neopustená

Zvoním srdcom

Aby už vstalo ráno

 VYKRADNUTÝM OKOM

Ako slnečnica

Videla som východ šťastia

Prirýchly deň

Pripomalá noc

Prehra

Symbol života

Na západ od ideálov

A snov

Zohrieva sa

Čiernobiele perie

Cudzej závisti

Ako keby

Bolo čo vziať

Slnečnici

Ktorá nerozkvitla

 NESKORO

Obyčajný večer

Nad hviezdami

Odkrojil zo mňa

Krajec naivnosti

Po konároch vŕby

Lezú z vody mokré sny

Rybník za mestom

Pramení v dievčenských očiach

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Je neskoro

Na výlet

Do triezvosti

 ALFA

Ako to asi je

Na modernej planéte

?

horúce svetlá

semafory nápojov

stoj

a

ideš

nerozumiem

slovami sa nedohovoríš

podala som prst

...

ako to bolo

?

neviem

čo s dlaňou

plnou špakov

 B 612

V očiach

Štyri

Naničsúce

Tŕne

Pár okvetných lístkov

Vypadlo z naivných vlasov

Ovečka sa ticho vykradla von

A možno

Už prestanem rásť

...

Malý princ

Bol primladý

Aby vedel mať rád

Svoju ružu

Katarína Vavreková

Katarína Vavreková

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Tak nejak som vznikla ako kvapka vody a padám, padám, padám, aby som uhasila smäd všetkých, ktorí čakajú na dážď. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu