reklama

Love, love, love...

Krv v žilách zovrela. Chutí ako varené víno.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

NA OBZORE JAR

Čakám ťa pod závejom vymodlenej jari

Premietni si ma do kvetov čerešne

Bodnem ťa do srdca

Pazúrikom jahodovej vône

Zdaj sa mi taký skutočný

Rozpúšťaj ma

Májovým dotykom

A potom ma vypáľ zo zeme

Žeravou vidličkou hladu

Spoločne stečieme

Po okenných tabuliach

Maľujúc poznanie

Krvavou šťavou lásky

Do vlastných dlaní

VEČNÝ UMELEC

Pokračuj ma

Cez zovreté strany

Prepíš ma na slnko

Indigovým nebom

Chyť si ma medzi sklenené dosky

Večného času

Motýľom na prahu leta sa krstím

Nech sa mi stane...

som slabšia po ráne

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čakám na predohru tvojho hlasu vo dverách

Na bezmennú chvíľu

Na jednu z tých

Čo sa mi teraz roztápajú v čistote vlastnej postele

Na chuť tvojich cudzích slov

Čo škriabu ma

Bozkávajú po tele

Aspoň dve slabiky nech sa ma dotknú

Počaté na tvojich perách

Labutie jazero...

Pokračuj ma do večných čarbaníc

Pokračuj a zabudni

Zabudni na začiatok

Na koniec

Z črepín snov

Zaši ma na vlastné strany

Rozbitý

Ospalý

Večný umelec

Katarína Vavreková

Katarína Vavreková

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Tak nejak som vznikla ako kvapka vody a padám, padám, padám, aby som uhasila smäd všetkých, ktorí čakajú na dážď. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu