reklama

pár čerstvých slov...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

HRIEŠNICA

V intimite nášho sveta

Ktorý nikdy nebol

Vypukol požiar

Jedinou Zápalkou

Kroku

Cudzím smerom

Kto hodí kameňom?

celkom rada by som

keby náš hrad

nestál na piesku 

ČAKÁM

Čakám ťa na plné ústa

V bezvýznamnom plášti slov

S ušami plnými otáznikov

S vyrážkou žiarlivosti na čele

S prameňom pochybností vo vlasoch

S rukami červenými od srdca

Čakám ťa ešte raz 

22. september 2001

skrúcam sa

ako šnúrka medzi prstami

v posteli s včerajším snom

a čakámkým mi ráno

predloží svoj účet 

TUPÉ KLINCE

Botanická záhrada

Pestovanie klincov s odpíleným hrotom

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Skosené karafiáty na doskách sveta

Potlesky cez ryšavý úsmev v ZOO

Nehodím spiatočku

Vymodelujte sa Hamleta

Mizantropa na svojom piesočku

Pod umelou lampou

Možno sa pomstí

Smrtonosne prinesie poriadok

A jed aj sám sebe

Vyrastú tie tupé klince

Ofélia pobozká hladinu neba 

V DEZORIENTE

Po kolená v tom

Čo ste nazvali mojím šťastím

Stratila som oči

Ktorými som najlepšie videla

Motýľovo krehké reči

Aby sa ma nedotkli

Horčičné semienka samoty

Bizardné obrazy veľkého priateľstva...

ale kde sú tie oči?

vidím sa len na plátnach vašich chrbtov

priatelia

Katarína Vavreková

Katarína Vavreková

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Tak nejak som vznikla ako kvapka vody a padám, padám, padám, aby som uhasila smäd všetkých, ktorí čakajú na dážď. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu